Řešení Vašich problémů s exporty...

[463]: Login makléře nelze dohledat v databázi

Co se stalo?

Nelze vyexportovat nabídku, neboť makléř vlastnící nabídku není na serveru vyexportován.

Co to způsobilo?

Makléř není vyexportován na server pod příslušnou pobočkou, tím pádem nebude možné exportovat jeho nabídky, příp. pokud je v systému u připojení nastaven "nahrazující uživatel", tak u jeho exportovaných nabídek nebude uveden správný kontakt, ale kontakt na "nahrazujícího uživatele", pokud tento byl v pořádku vyexportovaný na server.

Jak to řešit?

Na tomto serveru je nutné, aby jste měli vytvořeného jednoho uživatele, který není exportován z našeho systému a zároveň je nastaven jako administátor. Pokud si smažete všechny uživatele ze serveru Eurobydlení a nastavíte si jako administrátora jednoho z vyexportovaných uživatelů, export nemusí fungovat správně.

Makléře je nutné mít vyexportované ze systému, makléři se nemůžou zadávat ručně přímo přes webové administrační rozhraní serveru. Pokud se makléř zadá přímo přes webové administrační rozhraní serveru, nebude potom obsahovat potřebný identifikační příznak z Vašeho systému a proto nebude možné exportovat jeho nabídky na server.

Případně nastavte "nahrazujícího makléře" v editaci daného připojeni. V případě, že makléř u nabídky nelze exportovat, tak se namísto něho přiřadí k nabídce nahrazující makléř. Ten však musí mít povolen export na daný server.

Co jiného mi to ovlivní?

Všechny nabídky daného makléře nebudou exportované na server, příp. budou zobrazovat kontakt "nahrazujícího uživatele", pokud byl v pořádku vyexportovaný na server.

Co mám dělat, ať se to nestane znova?

Před prvním exportem nabídek makléře se ujistit, že je makléř exportován na server.