Řešení Vašich problémů s exporty...

[463]: Login makléře nelze dohledat v databázi Realinga (neregistrován)

[463]: Seller login email is already used for different company

Co se stalo?

Nepodařilo se vyexportovat makléře na realitní server.

Na tento realitní server je nutné předem registrovat makléře, příp. exportovaný makléř nemůže mít e-mailovou adresu, která je použita již v jiném účtu na realitním serveru. Bližší informace Vám dodá technická podpora serveru Realingo.cz.

Co to způsobilo?

Makléř nebude vyexportovaný na realitní server.

Jak to řešit?

Zaregistrujte si makléře přes technickou podporu serveru Realingo.cz. Následně ve Vašem systému proveďte ručně export makléřů na server a pozorně sledujte případná hlášení vrácená serverem Realingo.cz.

Co jiného mi to ovlivní?

Při pokusu exportovat nabídky makléře, kterého se nepodařilo vyexportovat, se bude vracet chybové hlášení a nabídky se nepodaří vyexportovat.

Co mám dělat, ať se to nestane znova?

Před prvním exportem makléřů provést jejich registraci na serveru Realingo.cz.