Řešení Vašich problémů s exporty...

[461]: ID makléře neexistuje (od v3.0)

[461]: Seller not found

Co se stalo?

1. Nepodařilo se vyexportovat makléře, protože nemá ověřenou e-mailovou adresu  na serveru Sreality.cz

2. Nelze vyexportovat nabídku, neboť makléř vlastnící nabídku nemá povolení exportu na realitní serveri a zároveň u připojení není nastaven žádný "nahrazující uživatel".

Před prvním exportem na server Sreality.cz je nutné mít u všech exportovaných makléřů ověřenou e-mailovou adresu: 
https://registrace.seznam.cz/

3. Pokud export makléřů proběhl v pořádku, ale přesto při exportu nabídek nastává tato chyba, je možné, že někteří makléři mají stejné e-mailové adresy. Sreality.cz umožňují pod jednou e-mailovou adresou vést pouze jednoho makléře.

Co to způsobilo?

Makléř není vyexportován na server Sreality.cz pod příslušnou pobočkou, tím pádem nebude možné exportovat jeho nabídky, příp. pokud je v systému u připojení nastaven "nahrazující uživatel", bude se u jeho nabídek zobrazovat kontakt na "nahrazujícího uživatele", pokud byl "nahrazující uživatel" v pořádku vyexportovaný na server Sreality.cz.

Jak to řešit?

1. Nechat ověřit e-mailovou adresu makléře, přímý odkaz zde. Následně v sekci "Uživatelé" potvrdit, že jste registraci provedli kliknutím na tlačítko "Potvrzuji, že email je ověřen na Sreality.cz", které se nachází v nabídce "Další akce" (tři tečky). 

Poté je potřebné provést export uživatelů,  aby na serveru Sreality.cz došlo ke správnému spárování.

Makléře je nutné mít vyexportované ze systému. Makléři se nemůžou zadávat ručně přímo přes webové administrační rozhraní Srealit. Pokud se makléř zadá přímo přes webové administrační rozhraní Srealit, nebude potom obsahovat potřebný identifikační příznak z Vašeho systému a proto nebude možné exportovat jeho nabídky na server Sreality.cz.

 

2. Pokud není makléř exportován (dozvíte se v sekci "Uživatelé" ve Vašem systému), nastavte mu v editaci volbu Exportovat na ano a spusťte znovu export makléřů na Sreality.cz. Následně by jeho nabídky měly na server procházet v pořádku. 

Další možností je převést nabídky tohoto makléře pod některého z exportovaných makléřů. Převod nabídek je možné provést v sekci "Uživatelé" ve Vašem systému.

Pokud z nějakého důvodu nechcete vlastníka nabídky exportovat ani převést jeho nabídky, a nemáte zatím nastaveného "nahrazujícího uživatele", můžete požádat naši technickou podporu o upravení nastavení připojení na Sreality.cz a nechat nabídky všech neexportovaných makléřů na tomto serveru řadit pod Vámi vybraného makléře, který má povolen export.

 

3. Pokud je problém ve vícenásobném užití stejné e-mailové adresy, je nutné uživatelům ve vašem systému nastavit unikátní adresy (alespoň těm, kteří mají povolen export na realitní servery). Více informací v článku "Vícero makléřů sdílí jednu e-mailovou adresu".

Co jiného mi to ovlivní?

Všechny nabídky daného makléře nebudou exportované na server Sreality.cz, příp. budou zobrazovat kontakt "nahrazujícího uživatele", pokud byl v pořádku vyexportovaný na server Sreality.cz.

Co mám dělat, ať se to nestane znova?

Před prvním exportem nabídek makléře se ujistit, že je makléř exportován na server Sreality.cz a že má ověřenou e-mailovou adresu na tomto inzertním serveru.