Řešení Vašich problémů s exporty...

[461]: ID makléře neexistuje.

Co se stalo?

Příčiny vzniklé situace mohou být:

a) Nelze vyexportovat nabídku, neboť makléř vlastnící nabídku není na serveru Avízo.cz vyexportován.

b) Realitní server vyžaduje, aby se u nabídky zobrazoval kontakt na makléře. Avšak makléř nabídky nemá povolený export na realitní servery a zároveň u exportního připojení není nastaven žádný nahrazující uživatel.

Co to způsobilo?

a) Makléř není vyexportován na server Avízo.cz pod příslušnou pobočkou, tím pádem nebude možné exportovat jeho nabídky, příp. pokud je v systému u připojení nastaven "nahrazující uživatel", tak u jeho exportovaných nabídek nebude uveden správný kontakt, ale kontakt na "nahrazujícího uživatele", pokud tento byl v pořádku vyexportovaný na server Avízo.cz.

b) Nabídka nebude exportována na realitní server. 

Jak to řešit?

Řešení situace a) Makléř není vyexportován na server Avízo.cz pod příslušnou pobočkou

Makléře je nutné mít vyexportované ze systému, makléři se nemůžou zadávat ručně přímo přes webové administrační rozhraní Avízo. Pokud se makléř zadá přímo přes webové administrační rozhraní Avízo, nebude potom obsahovat potřebný identifikační příznak z Vašeho systému a proto nebude možné exportovat jeho nabídky na server Avízo.cz.

 

Řešení situace b) Realitní server vyžaduje, aby se u nabídky zobrazoval kontakt na makléře.

1. Makléři nabídky povolte export na realitní servery.

Nastavení exportu makléře naleznete v záložce "Uživatelé" -> "Editovat" -> první záložka "Osobní a přihlašovací údaje" -> "Export na RS":"ANO". 

2. U exportního připojení nastavte nahrazujícího uživatele, zejména když pro export využíváte např. zákazníckou linku. 

Nastavení exportního připojení naleznet v záložce "Export" -> "Editovat" -> "Nahrazující uživatel"

 

Co jiného mi to ovlivní?

a) Všechny nabídky daného makléře nebudou exportované na server Avízo.cz, příp. budou zobrazovat kontakt "nahrazujícího uživatele", pokud byl v pořádku vyexportovaný na server Avízo.cz.

 

b) Nebudou vyexpotovány všechny nabídky z důvodu pozastavení exportu. 

Co mám dělat, ať se to nestane znova?

a) Před prvním exportem nabídek makléře se ujistit, že je makléř exportován na server Avízo.cz.

b) Ujistit se, že je makléř označen pro export na realitní servery nebo je u exportního připojení nastaven nahrazujíci uživatel.