Parcela nebyla nalezena, zkontrolujte číslo za lomítkem [138]
parcela nebyla nalezena [139]
Co se stalo?
U nabídky je nutné mít zadané všechny parametry parcely správně, aby přesně odpovídaly tak, jak jsou vedeny na ČÚZK.
Co to způsobilo?
Nabídku nelze exportovat na server.
Jak to řešit?
Zkontrolujte a případně upravte zejména parametry "Druh číslování:" a "Typ parcely:".
Rovněž se ujistěte, že je parcelní číslo vyplněno ve správném políčku - patří do druhého políčka (když není nic vyplněno, šedý text v poli Vás navede, kam údaj vyplnit).
Následně v sekci Exporty > Nabídky opravte hlášení v exportech (tlačítko opravit u exportního můstku reality.cz). Exportní dávka by měla v pořádku odejít.
Co mám dělat, ať se to nestane znova?
Před uložením nabídky zkontrolovat všechny zadané parametry parcely, aby přesně odpovídaly tak, jak jsou vedeny na ČÚZK.