Řešení Vašich problémů s exporty...

Parcela nebyla nalezena, zkontrolujte číslo za lomítkem [138]

parcela nebyla nalezena [139]

Co se stalo?

U nabídky je nutné mít zadané všechny parametry parcely správně, aby přesně odpovídaly tak, jak jsou vedeny na ČÚZK.

Co to způsobilo?

Nabídku nelze exportovat na server.

Jak to řešit?

Zkontrolujte a případně upravte zejména parametry "Druh číslování:" a "Typ parcely:".

Rovněž se ujistěte, že je parcelní číslo vyplněno ve správném políčku - patří do druhého políčka (když není nic vyplněno, šedý text v poli Vás navede, kam údaj vyplnit).

Následně v sekci Exporty > Nabídky opravte hlášení v exportech (tlačítko opravit u exportního můstku reality.cz). Exportní dávka by měla v pořádku odejít.

Co mám dělat, ať se to nestane znova?

Před uložením nabídky zkontrolovat všechny zadané parametry parcely, aby přesně odpovídaly tak, jak jsou vedeny na ČÚZK.